Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

FRITEL

A vállalat 1976-ban alakult Belgiumban, kezdetben importőrként több ismert márkát forgalmazott. 1991-ben gyártotta az első generációs olajsütőit, mely akkoriban elsöprő sikert aratott, és 1998-ban a fritőz piac vezetőjévé vált Belgiumban.  Ezzel párhuzamosan a Fritel a világ minden táján ismertté vált.

Továbbá 1998-ban a Fritel volt az első, ami bevezette a piacra azt az olajsütőt, amely ötvözte a „Cool zone” technológia előnyeit a hagyományos olajsütők minden előnyével. Ez a modell a mai napig páratlan.

1999-ben a Fritel mint az olajsütők szakértője elhatározza, hogy megteszi az első lépést a vendéglátás piaca felé. Ennek okán saját K+F részlege segítségével éttermi olajsütők egész sorát vezeti be. A Fritel olajsütői ezen a területen is egyediek, köszönhetően a szabadalmaztatott „Covering System” technológiának, amellyel még egyszerűbbé válik a karbantartás és a felhasználás.

2000 volt a forradalmi újítások éve. Már több, mint 50 éve (az olajsütők létezése óta) a gyártók megoldásokat keresnek bizonyos problémákra. Ezért a Fritel rendkívül büszke arra, hogy elsőként talált megoldást a sütési folyamat során keletkező veszélyes olajkifröccsenések semlegesítésére. A „Turbo SF (Safe Frying) System” technológiának köszönhetően a sütési folyamat alatt nem kell többé tartani a veszélyes kifröccsenésektől, és a sütési folyamat akár 50%-kal gyorsabb. A Turbo SF System további előnyökkel rendelkezik, mint pl. azzal a különleges tulajdonsággal, hogy képes felolvasztani a sütőzsírt is.

2004-ben a Fritel kifejlesztette az „ACC® System” (Automatic Condensation Collector = Automatikus Kondenzáció (víz) Gyűjtés) rendszert. Ez a rendszer összegyűjti egy tárolóba a kondenzációs vizet (amely felelős a veszélyes kifröccsenésekért). A tároló elég nagy ahhoz, hogy 30 sütésből származó kondenzációs vizet gyűjtsön össze és a fedél nyitott vagy zárt állapotától függetlenül minden esetben vízszintes maradjon. Ezt a tárolót könnyedén lehet tisztítani akár egy ruhával, vagy akár a mosogatógépben (a szűrő fedelével együtt).

Mivel a vásárlók elégedettek voltak a FRITEL márka termékeinek minőségével, jellegzetességeivel, felhasználóbarát kialakításával, könnyen kezelhetőségével és tisztíthatóságával (és azok a mai napig), ezért arra kérték a gyártót, hogy termékei erősségét megtartva és felhasználva szélesítse termékpalettáját.

Az új stratégia a termékfejlesztés lett a fenntartható növekedés és a termékportfólió változatossá tétele érdekében.

2004 óta a vállalat több megújuláson is átesett és több terméket is bevezetett:

2004: Quality Range bevezetése: turmixgépek, szeletelőgépek.
2007: Az FF1400 olajsütő/fondükészítő bejegyzett modell bevezetése.
2008: A FRITEL gofrisütők első generációjának bevezetése.
2010: A FRITEL új logót kap.
2011: A FRITEL gofrisütők második generációjának bevezetése 10 cserélhető sütőlappal.
2012: A Fun Assortment termékpaletta bevezetése.
2013: A FryTastic@ bevezetése - a piac legjobb olajsütője.
2013. Saját fix sütőlapos szendvics- és gofrisütő bevezetése.
2015: Félig automatizált raktár kialakítása, ami egyet jelent az extra kapacitással.
2015: Új Look&Feel marketing kialakítása.
2016: A FRITEL márka 25 éves.
2016: A SnackTastic@ olajnélküli sütők első generációjának bevezetése.
2017: A SnackTastic@ olajnélküli sütők második generációjának bevezetése.
2017: Kávéfőzők és leveskészítők bevezetése.
2018: A GrillTastic@ bevezetése. 
2018: A SnackTastic@ olajnélküli sütők harmadik generációjának bevezetése.
2018: A raktár további kiterjesztése.
2018: Új vállalatirányítási rendszer bevezetése: Adsolut
2018: Új weboldal.
A jövőre nézve a FRITEL legfontosabb célkitűzése, hogy a Benelux államokban megtartsa és kiterjessze a pozícióját:

Új termékfejlesztés
Új piaci szegmensek
Új lehetőségek felkutatása
Új exportpiacok keresése
A Fritel az első, ami olyan olajsütőt vezet be, amely figyelembe veszi a fém ház kialakítás modern trendjét, ugyanakkor eleget tesz az automatikus csuklós szűrőfedelű olajsütők iránti igényeknek is. 

Kis, 100%-ig belga tulajdonban lévő vállalkozásként a FRITEL az egyetlen olyan cég Európában, mely saját termékfejlesztési részleggel rendelkezik. A FRITEL kicsi ugyan, de rendkívül rugalmas ahhoz, hogy a folyamatosan változó globális trendekre gyorsan reagáljon. A FRITEL versenyképes és nem alkuszik meg termékminőségi kérdésekben. Ezért a FRITEL a piacvezető a hazai piacon, nem pedig a nemzetközi szereplők.